سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

لبخند فراموش ....

 RSS 

کل بازدید ها :

35145

بازدیدهای امروز :

8

بازدیدهای دیروز :

5


درباره من

لبخند  فراموش  ....
مدیر وبلاگ : م.م[32]
نویسندگان وبلاگ :
م.ح (@)[0]



لوگوی من

لبخند  فراموش  ....

 پیوندهای روزانه

mbaخبرهایی راجع به [154]
دانشگاه شیراز [35]
دانشگاه سیستان و بلوچستان [60]
سایت گوگل [16]
[آرشیو(4)]


 اوقات شرعی

اشتراک

 


نوشته های قبلی

آرشیو


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

م.م تاریخ شنبه 87/9/9 ساعت 9:22 صبح

شنیدستیم که...

گربه ایرانی، برترین گربه جهان لقب گرفت

یک گربه نژاد ایرانی برای سی و نهمین بار، لقب برترین گربه جهان را در مسابقه بین‌المللی گربه‌ها در آتلانتای آمریکا از آن خود کرد.
به گزارش ایسنا، «براندون مور» 22 ساله صاحب این گربه ایرانی، گفت: گربه مشکی من از نژاد ایرانی و یک ساله است، «سانتوس» برای سی و نهمین بار برنده جایزه بهترین و زیباترین گربه جهان شد و من از این موضوع بسیار خوشحالم، این در حالیست که «سانتوس» در میان گربه‌هایی از اوکراین، بلژیک و هلند مقام اول را کسب کرده است




 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com